هوای بودن

خرید بک لینک
شاید خیلی خوش شانس بودم که کمربند ایمنی رو بسته بودم والا مطمئنم الان یا روی تخت بیمارستان بودم یا سردخونه . با اینکه سرعت زیادی نداشتم ولی بی احتیاطی نیسان باعث تصادف توی محور کردکوی به بندرگز شد .

???????????????????????????????

اینم تصویر ماشین بعد از حادثه

پ . ن : نفس های تو را آنروزها در شیشه پر کردم / هوای روزهای بودنت را همچنان دارم

باید که ز داغم خبری داشته باشند!...

ما را در سایت باید که ز داغم خبری داشته باشند! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت: 13:59

صفحه بندی