شاید خیلی خوش شانس بودم که کمربند ایمنی رو بسته بودم والا مطمئنم الان یا روی تخت بیمارستان بودم یا سردخونه . با اینکه سرعت زیادی نداشتم ولی بی احتیاطی نیسان باعث تصادف توی محور کردکوی به بندرگز شد . اینم تصویر ماشین بعد از حادثه
پ . ن : نفس های تو را آنروزها در شیشه پر کردم / هوای روزهای بودنت را همچنان دارم
باید که ز داغم خبری داشته باشند!...ما را در سایت باید که ز داغم خبری داشته باشند! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85