روستای چالو ، زادگاه پدربزرگ مادریمه . مشهدی محمدابراهیم بساوند (پدربزرگم) موقعی که جوون بود اومد بهشهر و همین جا ازدواج کرد و موند و دیگه هم به اونجا برنگشت . با این که تا چند سال قبل هیچ تصویری از این روستا نداشتم و علاقه ای در مورد چالو احساس نمی کردم ولی کم کم این حس رو پیدا کردم که دینم رو به سرزمین نیاکانم ادا کنم . مدتیه دنبال کارای این روستام و امیدوارم بتونم به کمک بقیه بزرگواران در حد توانم یه کاری براش انجام بدم .
حدود 3 ماهه که گرگانم ولی روز به روز بی حوصله تر میشم . فضای کاری اینجا،فاصله زیادی با باورهای قبلیم داشت ولی بازم دلیل نمیشه که عقب بشینم .
پ . ن : فقط اینو می دونم که از خودم بدم میاد .
پ . ن : همت اگر سلسه جنبان شود / مور تواند که سلیمان شود
باید که ز داغم خبری داشته باشند!...ما را در سایت باید که ز داغم خبری داشته باشند! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94