همت . . .

خرید بک لینک
نمی دونم چرا اینقدر بین نوشته هام فاصله افتاد . این جا ، هر چند بیننده کمی داشته باشه ولی برای من دیگه حکم دنج ترین جای دنیا رو داره . هی میرم و میام ولی باز ، اینجا ، این وبلاگم واسم آرامش بخشه .

روستای چالو ، زادگاه پدربزرگ مادریمه . مشهدی محمدابراهیم بساوند (پدربزرگم) موقعی که جوون بود اومد بهشهر و همین جا ازدواج کرد و موند و دیگه هم به اونجا برنگشت . با این که تا چند سال قبل هیچ تصویری از این روستا نداشتم و علاقه ای در مورد چالو احساس نمی کردم ولی کم کم این حس رو پیدا کردم که دینم رو به سرزمین نیاکانم ادا کنم . مدتیه دنبال کارای این روستام و امیدوارم بتونم به کمک بقیه بزرگواران در حد توانم یه کاری براش انجام بدم .

حدود 3 ماهه که گرگانم ولی روز به روز بی حوصله تر میشم . فضای کاری اینجا،فاصله زیادی با باورهای قبلیم داشت ولی بازم دلیل نمیشه که عقب بشینم .

پ . ن : فقط اینو می دونم که از خودم بدم میاد .

پ . ن : همت اگر سلسه جنبان شود / مور تواند که سلیمان شود

باید که ز داغم خبری داشته باشند!...

ما را در سایت باید که ز داغم خبری داشته باشند! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت: 13:59

صفحه بندی