2.یه جایی خونده بودم ، برای این که لحظات رو برای خودتون لذت بخش کنید، اتفاقای مهم هر روز رو یه جایی بنویسید . تازگیا این کارو می کنم . البته جایی یادداشت نمی کنم ولی سعی می کنم 3 اتفاق خوب هر روز که باعث خوشحالیم میشه ، با خودم مرور کنم . تجربه خوبی . پیشنهاد می کنم انجامش بدید .
3.من ، بیشتر از اون که آینده رو ببینم ، به فکر گذشته ها هستم . همیشه چیزهای قدیمی برام ارزش زیادی داشت و داره . وسایل قدیمی ، آدمای قدیمی ، روستاها و خونه های قدیمی و حتی خاطرات کهنه . با بعضیاشون دارم زندگی می کنم و در حسرت زندگی با بعضی چیزا هستم .
پ ن : ایزد که گفته بت بپرستید پس چرا / دنیا پر است از این همه خوش تراش ها
باید که ز داغم خبری داشته باشند!...ما را در سایت باید که ز داغم خبری داشته باشند! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92